Училище за професионално и продължаващо обучение

Уъркшоп: Реклама и Изкуства

 

 

Салвадор Дали едва ли някога си е представял, че макар и символично, ще работи в РЕКЛАМАТА.

 

Доколко изкуството е комерсиално и доколко рекламата е изкуство, е една актуална дискусия. За хората рекламата по презумпция е приемана за нещо досадно. За рекламистите обаче, тя е страст, творчество и вдъхновение. Често се чудим как дадена реклама е създадена по такъв гениален начин; какъв е екипът, стоящ за нея; какъв е творческият процес. Истината е, че всичко е една формула, която в никакъв случай не е тайна. Формулата произлиза от изкуствата, с чиито атрибути рекламата борави толкова добре, че успява в наши дни да влияе на хората в техния ежедневен избор.

 

  • Рекламата е и онова, което доближава много от брандовете до хората в тежката криза на COVID-19.
  • Рекламата е първото нещо, което ще се възроди, след като тази криза приключи.
  • Рекламата е последното нещо, което ще изчезне от тази земя. Рекламата е най-древната професия (но това ще го обясняваме допълнително по време на уъркшопа).
  • Рекламата е изкуство, в което едни от най-популярните творци в световната история са се изявлявали.

 

Успешно премина и ТРЕТОТО издание на вълнуващото събитие #advartising, което докосва рекламата до Седемте велики изкуства - литература, кино, театър, скулптура, музика и танц, за да покаже как ТЯ успява да влияе на хората.

 

 


С огромно удоволствие преминахме през НОВИТЕ нетипични предизвикателства, които ни предостави лекторът ни Lety Kirilova - наш дипломирал се магистър по Рекламен мениджмънт и визуален брандинг (НБУ), и дигитален акаунт директор в guts & brains DD.

По време на уъркшопа, който протече в два поредни следобеда:

 

  1. се запознахме с атрибутите на всяко от изкуствата, с които рекламата умело си служи, за да влияе;
  2. се научихме и усвоихме определени и доказани в практиката творчески техники за влияние;
  3. творихме;
  4. се забавлявахме;
  5. работихме по нетипични задачи;
  6. се разчупихме;
  7. повярвахме в себе си още повече;
  8. открихме собствените си артистични заложби, които са ценни за творческата ви работата в рекламната сфера.


Лектор: Виолета Кирилова 
Учебна такса: 60 лв.

Преференциална цена от 40 лв. за студенти и за алумни (бивши студенти) на НБУ New Bulgarian University

 

Всички участници получиха Сертификат от НБУ. 


Уъркшопът се проведе: 

На 9 - 10 май 2020 г.  (събота и неделя)
От 13:00 до 18:00 ч. 

Формaта на провеждане беше онлайн през електронната обучителна платформа на Училището за професионално и продължаващо обучение при НБУ - https://lll.nbu.bg/ .


---

 

За доп. информация:

Училище за професионално и продължаващо обучение (УППО)

Нов български университет
Корпус 2, Офис 208
ул. "Монтевидео" 21
гр. София

Тел.: 02/ 8110 110 (подменю 6 - за продължаващо обучение)
E-mail: uppo@nbu.bg