Училище за професионално и продължаващо обучение
БРАНД МЕНИДЖМЪНТ
Брандовете ни заобикалят отвсякъде, служат като повод за разговори, внасят иновации във всяка една сфера на живота ни, но как се стига до това тяхно всепроникване е тема на по-задълбочена дискусия и обект на специализиран анализ.
Запишете се в курса "БРАНД МЕНИДЖМЪНТ".
Насочен е към тези, които искат да разберат какво е търговска марка (бранд), как се изгражда и развива, какви условия и фактори помагат на едни марки да се отличат от конкуренцията за сметка на други, както и към тези, които намират темата за управление на марки или 'бранд мениджмънт' за интересна.
Брандове като Apple, Adidas, Facebook, Armani, BMW, Heineken и много други доминират редица продуктови категории и определят дневния ред откъм стоки, услуги, потребителски изживявания, комуникации и тенденции в търсенето.
Всичко това повдига въпроси, на които курсът отговаря в сбит и ясен вид и формат чрез: конкретен лекционен материал, отделно изнесени казуси от практиката, описващи и анализиращи успеха или неуспеха при конкретни марки от света и България, видео-разяснителни лекции и дискусии в реално време.
Учебното съдържание в курса има за цел да обхване както историческата перспектива, така и необходимостта и същността на създаването на търговски марки, да изложи конкретния набор от инструменти за тяхното развитие и да опише възможните стратегии за географско развитие, изграждане на портфолио и създаване на бранд разширения.
Акцентите в курса са поставени върху връзката продукт-бранд, закрилата на марката като интелектуална собственост, с цел предотвратяване на вреди и генериране на повече печалби, както и типологизирането на марките от мениджърска перспектива.
Ползите за курсистите се изразяват накратко в:
- Запознаване с принципите на създаване и успешно съществуване на брандовете;
- Създаване на умения за управление на конкурентоспособността на марката и цялостно портфолио от марки;
- Предотвратяване на грешки при изграждането и развитието на брандове;
- Обогатяване на знанията за стратегическите възможности за развитие на марката;
- Подобряване на уменията за създаване на успешна комуникационна програма в полза на бранда;
- Формиране на култура за правилно управление на интелектуалната собственост;
- Запознаване с добри практики от страната и чужбина.
Лектор: гл. ас. д-р Димитър Трендафилов - преподавател в НБУ и експерт с над десет годишен специализиран изследователски и консултантски опит.
Курсът е с продължителност 30 учебни часа, гъвкаво разпределени в удобно време за курсистите.
Повече за курса тук.
Учебна такса: 240 лв.
Всички участници ще получат Сертификат от Нов български университет.
За доп. информация и записване:
Център за професионално и продължаващо обучение (ЦППО)
гр. София, НБУ, ул. “Монтевидео“ 21, Корпус 2, Офис 208
Тел.: 02/ 8110 110 (опция 6), 02/ 8110 108
E-mail: uppo@nbu.bg